Simulation Model of Hybrid Shunting Locomotive
DOI:
https://doi.org/10.14311/TEE.2016.3.075Abstract
The paper describes the simulation model of the hybrid shunting locomotive. The hybrid drive consists of the diesel engine supplemented with lithium batteries. The simulation model is created in order to analyse energy flows, determine influence of the component proper size and control strategy.References
NOVÁK, Jaroslav, Václav LENOCH, Ladislav MLYNAŘÍK, Zdeněk MAŠEK a Ondřej SADÍLEK. Sériové hybridní pohony pro drážní vozidla. Zpráva č. KEEZ-T-12.05-15. Projekt č. 50680/56/TE520038. Pardubice, 2015.
Simulační model sériového hybridního pohonu posunovací lokomotivy. In: LENOCH, Václav a Zdeněk MAŠEK. XXXIV. Celostátní konference o elektrických pohonech. Praha: Česká elektrotechnická společnost, 2015, s. 17. ISBN 978-80-02-02592-4.
MAŠEK, Zdeněk a Václav LENOCH. Koncepce simulačního SW pro analýzu energetických toků trakčního pohonu hybridních kolejových vozidel. In: Elektrotechnická zařízení v dopravě. Pardubice, 2015.
NOVÁK, Jaroslav a Ladislav MLYNAŘÍK. Vybrané problémy implementace simulačních modelů elektrických strojů v hnacích vozidlech. In: Elektrotechnická zařízení v dopravě. Pardubice, 2015.
NOVÁK, J., MLYNAŘÍK, L. a LELEK, T.: Vybrané problémy implementace simulačních modelů elektrických strojů v hnacích vozidlech, Sborník z konference Elektrotechnická zařízení v dopravě 2015. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2015. ISBN 978-80-7395-878-7.
PÁCHA, Matěj. Hybridní pohon kolejových vozidel. Žilina, 2010. Disertační práce. Žilinská univerzita v Žilině.
GUZZELLA, Lino a Christopher ONDER. Introduction to Modeling and Control of Internal Combustion Engine Systems. Germany: Springer Verlag, 2004, 300 s. ISBN 978-3-540-22274-3.